Op 29 september, om 14:00 uur organiseert GroenLinks Parkstad een wandeling in Abdissenbosch. Verzamelen op de Heihof (Scherpenseeler Veeweg 2 6374 CB Landgraaf).

GroenLinks Parkstad is een levende organisatie. Het bestaat niet alleen uit een bestuur en raadsleden, maar uit alle leden. Daarom willen we ook het komende jaar een aantal activiteiten voor en met leden organiseren.

Op 29 september kunt u wandelen met GroenLinks in Abdissenbosch. Niet alleen leden kunnen meewandelen, maar iedereen die geïnteresseerd is in de ideeën van de afdeling. Voorafgaand aan de wandeling zal er iets verteld worden over de toekomstplannen met dit gebied, in het bijzonder de aansluiting aan de buitenring naar Duitsland en de opwekking van alternatieve energie.

Onze suggestie voor een gespreksonderwerp onderweg is dan ook:

· Hoe zou GroenLinks Parkstad zich in moeten zetten voor het klimaat en schone energie in het bijzonder.

· Maar u kunt ook praten over de kinderen, uw vakantie, als u maar contact legt.

Tijdens een gezellig samenzijn na afloop in de Heihof kunnen we de ideeën verzamelen.

Voorop staat de mogelijkheid om gelijkgezinden te ontmoeten. Er zijn geen sprekers, er worden geen notulen gemaakt, de gezelligheid staat voorop.

De wandeling

We willen dat iedereen mee kan lopen, de afstand is dan ook beperkt tot 4 kilometer (anderhalf tot 2 uur lopen). Het kan modderig zijn, dus zorg voor goed schoeisel.

Start: Heihof, 14:00 uur (inleiding over het thema)

Einde: Heihof, borrel tot uiterlijk 18:00 uur

Kom met zoveel mogelijk mensen. Neem vrienden en bekenden mee.

Om de wandeling goed te kunnen voorbereiden vragen wij u, een mailtje over uw deelname te sturen naar:

Parkstad@groenlinks.nl onder vermelding van ‘deelname wandeling 29 september’ en het aantal deelnemende mensen.

Namens GroenLinks Parkstad

Stef Blom